Optimizare SEO

Optimizare SEO – 10 Sfaturi ca sa alegi un furnizor serios

Exista multa informatie contradictorie cand vine vorba de sfaturi pentru a alege o companie de optimizare SEO potrivita pentru dumneavoastra. In final, daca sunteti ca mine, afacerea dumneavoastra pe Internet este mijlocul dumneavoastra de trai; nu va puteti permite sa ii incredintati campania de optimizare chiar oricui. In plus, asa cum probabil ati aflat deja, timpul nu este de partea dumneavoastra. Fiecare zi in care va chinuiti cu optimizarea website-ului dumneavoastra este o alta zi fara venit sufficient, si o alta zi in care competitorii dumneavoastra au sansa sa va intreaca.

Pentru a elemina o parte din confuzie, mai jos am listat zece lucruri pe care ar trebui sa le cautati cand alegeti o companie de optimizare SEO. Contrar convingerii populare, este posibil sa gasiti o companie de calitate, eficienta si accesibila ca pret.





  1. Marimea: O companie SEO buna ar trebui sa includa puncte de pret diferite pentru afacerile de toate marimile. Ar trebui sa poata optimiza efectiv website-uri cu pagini de la 1 la 1000.
  2. Ranking-ul Paginii. Compania ar trebui sa va ofere modalitati efective de a va imbunatati ranking-ul paginilor website-ului dumneavoastra si pozitia in motoarele de cautare. Ideal va fi sa ofere o analiza detaliata a site-ului inainte de a incepe.
  3. Optimizarea pentru cuvintele-cheie. Optimizarea site-ului dumneavoastra prin cuvinte-cheie este o parte integrala din optimizarea on-page. Compania de optimizare SEO pe care o luati in considerare ar trebui sa fie capabila sa va analizeze si sa va optimizeze cuvintele-cheie, precum si sa va sugereze unele alternative daca este necesar.
  4. Strategia de Link-uri. Orice companie SEO demna de statutul sau va intelege importanta data atat de link-urile unice, cat si de cele reciproce. In consecinta, ar trebui sa ofere si sa fie capabili sa realizeze o analiza avansata a structurii de link-uri a website-ului dumneavoastra, si sa se ofere sa o imbunatateasca.
  5. Grija fata de Client. Ar trebui sa aveti sfaturi profesionale disponibile in parametri rezonabili. Doriti sau va place sa asteptati raspunsuri la intrebarile dumneavoastra? Nu cred asta! Filosofia unei companii asupra serviciilor oferite clientilor este indicatorul catre cat de incredere sunt. Seo local
  6. Timpul este Esential. Daca nu puteti economisi timp folosind o companie de optimizare SEO, care ii mai este sensul? Acestia trebuie sa fie capabili sa isi faca treaba profesional, fara a cere in continuu indrumare din partea dumneavoastra. Ar trebui sa fiti liber sa lucrati la alte proiecte mai urgente, precum dezvoltarea unei alte surse de venit!
  7. Economisiri/Preturi. Compania trebuie sa aiba preturi competitive. Comparati intotdeauna valoarea serviciilor lor cu preturile pe care le veti plati. Preturile ar trebui sa fie intotdeauna rezonabile; asta inseamna nici prea ieftine, dar nici prea scumpe.
  8. Comunicarea. Compania ar trebui sa va ceara toate datele de contact si sa va ofere toate informatiile lor. Ar trebui sa puteti primi actualizari regulate legate de progresul site-ului dumneavoastra, si in orice moment le cereti.
  9. Valoare. Comparati pretul serviciilor SEO cu cele ale publicitatii traditionale (de exemplu, PPC sau anunturi). Cum se compara pretul lor cu alte metode de publicitate? Ofera rezultate mai bune si mai rapide, cu costuri mult mai mici?
  10. Raportarea. O companie SEO serioasa trebuie sa va furnizeze rapoarte detaliate astfel incat sa va puteti vedea performantele website-ului dumneavoastra. Va place ghicitul? Mie cu siguranta nu! Este mult mai bine sa vedeti rezultatele in scris decat sa acceptati unele verbale. In aces mod, va puteti asigura ca Compania de Optimizare pentru Motoarele de Cautare chiar face ceea ce a spus ca va face.






Alegerea companiei  de optimizare SEO potrivite este vitala pentru succesul afacerii dumneavoastre online. Folositi ghidul de mai sus si veti incepe sa va faceti afacerea profitabila cu ajutorul a noi clienti proveniti din Internet.